Waluty

♡ Hej Kochana! ♡

ZWROTY

ZWROTY

Wszystkie nasze produkty  mogą być zwrócone lub wymienione w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

Potwierdzenie dostarczenia zwrotu przesyła przewoźnik, prosimy o śledzenie statusu przesyłki na stronie przewoźnika. 

Informujemy, że zwracane produkty nie mogą być:

- pobrudzone makijażem,

- ubrudzone/zakurzone,

- wyprane lub nosić oznak użytkowania,

- wadliwe, uszkodzone.

* Zgodnie z obowiązującymi przepisami kolczyki są wyłączone z możliwości zwrotu z przyczyn higienicznych. 

 

Prosimy o odesłanie produktu (najlepiej w oryginalnym opakowaniu) na nasz adres, wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy, który można pobrać tutaj → (pobierz).

Nie przyjmujemy zwrotów nadanych DO NAS za pobraniem oraz do paczkomatu.

 

Zwroty odesłane bez formularza zwrotu nie będą rozpatrywane.

Dokonamy zwrotu pieniędzy na konto lub, w przypadku wymiany, wyślemy nowy towar, w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania paczki.

Zwrot środków następuje zawsze w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.

Regulamin rozliczenia kosztów wysyłki przy częściowym zwrocie dostępny jest w zakładce "REGULAMIN " IV. Odstąpienie od umowy pkt. 5. https://maelle.pl/strona/strona-regulamin

Jeżeli zwrot produktu zostanie rozpatrzony negatywnie (ze względu na uszkodzenie produktu, pobrudzenie makijażem, oznaki użytkowania, prania lub odesłanie po wymaganym terminie), przekażemy na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, na koszt Klienta.

 

Zwrot towaru należy odesłać na adres:

Maelle 

ul. Zygmunta Krasińskiego 1/900A

50-415 Wrocław

tel.: 796696301 (tylko dla kurierów) 

e-mail: kontaktmaelle@gmail.com

 

 

REKLAMACJE 

Szczegółowy opis procedury reklamacyjnej znajdą państwo na stronie regulaminu (https://maelle.pl/strona/strona-regulamin). Odpowiedzi na reklamację udzielimy maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. Adres do wysyłki reklamacji jest taki sam jak do zwrotów. Prosimy o załączenie formularza zwrotów z adnotacją "reklamacja". 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium