Waluty

♡ Hej Kochana! ♡

ZWROTY

ZWROTY

Wszystkie nasze produkty mogą być zwrócone lub wymienione w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

Potwierdzenie dostarczenia zwrotu przesyła przewoźnik, prosimy o śledzenie statusu przesyłki na stronie przewoźnika. 

Informujemy, że zwracane produkty nie mogą być:

- pobrudzone makijażem,

- ubrudzone/zakurzone,

- wyprane lub nosić oznak użytkowania,

- wadliwe, uszkodzone.

 

Prosimy o odesłanie produktu (najlepiej w oryginalnym opakowaniu) na nasz adres, wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy, który można pobrać tutaj → (pobierz).

Nie przyjmujemy zwrotów nadanych DO NAS za pobraniem oraz do paczkomatu.

 

Zwroty odesłane bez formularza zwrotu nie będą rozpatrywane.

Dokonamy zwrotu pieniędzy na konto lub, w przypadku wymiany, wyślemy nowy towar, w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania paczki.

Zwrot środków następuje zawsze w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.

Jeżeli zwrot produktu zostanie rozpatrzony negatywnie (ze względu na uszkodzenie produktu, pobrudzenie makijażem, oznaki użytkowania, prania lub odesłanie po wymaganym terminie), przekażemy na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, na koszt Klienta.

 

Zwrot towaru należy odesłać na adres:

Maelle 

ul. Zygmunta Krasińskiego 1/900A

50-415 Wrocław

tel.: 796696301 (tylko dla kurierów) 

e-mail: kontaktmaelle@gmail.com

 

REKLAMACJE 

Szczegółowy opis procedury reklamacyjnej znajdą państwo na stronie regulaminu (https://maelle.pl/strona/strona-regulamin). Odpowiedzi na reklamację udzielimy maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. Adres do wysyłki reklamacji jest taki sam jak do zwrotów. Prosimy o załączenie formularza zwrotów z adnotacją "reklamacja". 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium