Waluty

♡ Hej Kochana! ♡

ZWROTY

Warunki zwrotu

Każdy zakupiony produkt można zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

Potwierdzenie dostarczenia zwrotu przesyła przewoźnik, prosimy o śledzenie statusu przesyłki na stronie przewoźnika. 

Pobierz formularz zwrotu (POBIERZ)

Zwracany produkt nie może być:

  • pobrudzony makijażem,

  • ubrudzony lub zakurzony,

  • wyprany lub nosić oznak użytkowania,

  • uszkodzony.

Uwaga!
Ze względów higienicznych, kolczyki nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
Biżuteria przekłuwana, taka jak kolczyki, ma bezpośredni kontakt ze skórą i błonami śluzowymi, dlatego – zgodnie z obowiązującymi przepisami – nie możemy przyjąć jej z powrotem. Produkty te nie są pakowane w sposób gwarantujący całkowitą sterylność, co uniemożliwia nam zweryfikowanie, czy nie doszło do kontaktu z ciałem. Z tego względu prosimy o przemyślane zakupy biżuterii.

 


Procedura zwrotu

Prosimy o odesłanie produktu (najlepiej w oryginalnym opakowaniu) na nasz adres, wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy.

Formularz można pobrać tutaj (POBIERZ) lub przygotować samodzielnie, podając niezbędne dane do identyfikacji zamówienia.

Uwaga:
Nie przyjmujemy zwrotów:

  • nadanych za pobraniem,

  • nadanych do paczkomatu.

Zwrot środków nastąpi na konto bankowe wskazane w formularzu, maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia do nas przesyłki.

 


Adres do zwrotów

Maelle
ul. Zygmunta Krasińskiego 1/900A
50-415 Wrocław

Telefon (numer techniczny): 796 696 301
Numer służy wyłącznie do monitorowania przesyłek. 
E-mail: kontakt@maelle.pl 

 


Koszty wysyłki przy częściowym zwrocie

Regulamin rozliczenia kosztów wysyłki przy częściowym zwrocie znajduje się w sekcji IV. Odstąpienie od umowy, punkt 7 w naszym regulaminie.

W skrócie:
Jeśli składając zamówienie, Klientka uzyskała darmową dostawę (np. przy zakupach od 500 zł), a następnie dokonała zwrotu części produktów, przez co końcowa wartość zamówienia spadła poniżej progu darmowej wysyłki – wówczas koszt pierwotnej dostawy aktualizuje się do wartości zgodnej z kosztem wybranej dostawy.

 


Wymiany

W przypadku chęci dokonania wymiany produktu, bardzo prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy pod adresem: kontaktmaelle@gmail.com, w celu potwierdzenia dostępności wybranego rozmiaru lub modelu.

Po uzyskaniu naszej akceptacji, prosimy o odesłanie produktu przeznaczonego do wymiany zgodnie z zasadami zwrotów (wraz z formularzem i dowodem zakupu).

Nowy produkt odeślemy do Klientki bez dodatkowych kosztów wysyłki.

 


Reklamacje

Szczegółowy opis procedury reklamacyjnej znajduje się w regulaminie. Odpowiedzi na reklamację udzielamy maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania paczki. Adres do wysyłki reklamacji jest taki sam jak w przypadku zwrotów. Prosimy o załączenie formularza zwrotu z adnotacją „reklamacja”.

Reklamacje nie są rozpatrywane wyłącznie na podstawie przesłanych zdjęć. Jak najbardziej można napisać do nas wiadomość i poinformować o zauważonym problemie – zawsze z troską odpowiemy i podpowiemy, co dalej. Ostateczną decyzję o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji podejmujemy jednak dopiero po fizycznym otrzymaniu i zweryfikowaniu reklamowanego produktu.

 


Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, napisz do nas. Z przyjemnością pomożemy ♡

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium